Κορονοϊός: Προς έγκριση στην Ιαπωνία το αντιιικό φάρμακο ρεμδεσιβίρη
Η ρεμδεσιβίρη εγκρίθηκε εκτάκτως την περασμένη εβδομάδα από την Αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων για την COVID-19🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το αντιιικό φάρμακο ρεμδεσιβίρη των εργαστηρίων Gilead Sciences Inc ενδέχεται να εγκριθεί στην Ιαπωνία για την θεραπεία ασθενών COVID-19 στη χώρα, μετά τη συνεδρίαση την Πέμπτη της επιτροπής αξιολόγησης του υπουργείου Υγείας, δήλωσε ο Ιάπωνας υπουργός Υγείας Κατσουνόμπου Κάτο.
Η ρεμδεσιβίρη εγκρίθηκε εκτάκτως την περασμένη εβδομάδα από την Αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων για την COVID-19 και η εταιρεία Gilead κατέθεσε χθες αίτημα για την έγκρισή της στην Ιαπωνία.
Ο Κάτο είπε σήμερα, κατά τη διάρκεια συνέντευξης που παραχώρησε σε τηλεοπτική εκπομπή, ότι εφόσον η επιτροπή αξιολόγησης δώσει το πράσινο φως, ο ίδιος σχεδιάζει να το εγκρίνει αμέσως.
«Μόλις εισαχθεί, θα θέλαμε να το χρησιμοποιήσουν όσοι υποφέρουν από σοβαρά συμπτώματα όσο το δυνατόν συντομότερα», σημείωσε ο Κάτο.
Η Ιαπωνία μετρά 579 νεκρούς και 16.000 καταγεγραμμένα κρούσματα του νέου κορονοϊού. Χθες, ο πρωθυπουργός Σίνζο Άμπε παρέτεινε την κατάσταση έκτακτης ανάγκης στη χώρα έως την 31η Μαΐου.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



