Γερμανοί διαδήλωσαν κατά των περιοριστικών μέτρων λόγω κορονοϊού
Οι διαδηλωτές κατηγορούν την πολιτική ηγεσία της Γερμανίας και το ιατρικό προσωπικό ότι διασπείρουν πανικό και περιορίζουν τα δικαιώματα των πολιτών με το παρατεταμένο lockdown🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Χιλιάδες διαδηλωτές κατέβηκαν στους δρόμους πόλεων της Γερμανίας κατά των περιοριστικών μέτρων που επέβαλε η κυβέρνηση Μέρκελ λόγω του κορονοϊού.
Τουλάχιστον 3.000 άτομα διαδήλωσαν στο Μόναχο και χιλιάδες ακόμη συγκεντρώθηκαν στη Στουτγάρδη κι άλλα αστικά κέντρα απαιτώντας την άρση του lockdown από τις γερμανικές Αρχές, αψηφώντας πολλοί εξ’ αυτών τις συστάσεις για περιορισμένη συμμετοχή και τήρηση των κανόνων κοινωνικής αποστασιοποίησης καθώς η χώρα βρίσκεται ακόμη αντιμέτωπη με την πανδημία του κορονοϊού.
Οι διαδηλωτές κατηγορούν την πολιτική ηγεσία της Γερμανίας και το ιατρικό προσωπικό ότι διασπείρουν πανικό και περιορίζουν τα δικαιώματα των πολιτών με το παρατεταμένο lockdown, ενώ σε κάποιες από τις συγκεντρώσεις συμμετείχαν και ακτιβιστές κατά του εμβολιασμού.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



