Αγία Πετρούπολη: Πυρκαγιά σε νοσοκομείο ασθενών με κορονοϊό - Πέντε νεκροί
Το ρωσικό πρακτορείο TASS σημειώνει πως οι αρχές άρχισαν έρευνα για ανθρωποκτονίες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Πέντε άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε πυρκαγιά που σημειώθηκε το πρωί της Τρίτης 12/5 σε νοσοκομείο της Αγίας Πετρούπολης, όπως έκανε γνωστό στο Γαλλικό Πρακτορείο πηγή από το ρωσικό υπουργείο Καταστάσεων Έκτακτης Ανάγκης, ενώ το ρωσικό κρατικό πρακτορείο ειδήσεων TASS μετέδωσε πως οι πυροσβέστες έσβησαν τη φωτιά. «Πέντε άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από την πυρκαγιά, 150 άνθρωποι απομακρύνθηκαν», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο η πηγή αυτή για την πυρκαγιά που ξέσπασε στο νοσοκομείο Σεντ Γκεόργκι στο βόρειο τμήμα της δεύτερης μεγαλύτερης πόλης της χώρας.
Σύμφωνα με το TASS, το νοσοκομείο είχε διαμορφωθεί για να υποδέχεται ασθενείς με Covid-19 και η πυρκαγιά εκδηλώθηκε στη μονάδα εντατικής θεραπείας, σε έκταση 10 τετραγωνικών μέτρων, ενώ έχει πλέον κατασβεσθεί πλήρως. Οι πέντε ασθενείς που έχασαν τη ζωή τους ήταν συνδεδεμένοι σε συσκευές τεχνικής υποστήριξης της αναπνοής. Σύμφωνα με πηγή, την οποία επικαλείται το TASS, η πυρκαγιά μπορεί να προκλήθηκε από βραχυκύκλωμα σε μια τέτοια συσκευή. Το ρωσικό πρακτορείο σημειώνει πως οι αρχές άρχισαν έρευνα για ανθρωποκτονίες.
Σαουδική Αραβία: 14 νεκροί από συντριβή ελικοπτέρου του πετρελαϊκού κολοσσού Aramco
Συγκλονιστικές εικόνες από τη φωτιά σε διώροφο κτίριο στην Καλλιθέα - «Της φώναξα "γιαγιά πήδα" και την έπιασα»
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



