Netflix: Δεν είχαμε πρόσβαση στα προσωπικά μηνύματα στο Facebook
«Σε καμία περίπτωση δεν είχαμε πρόσβαση στα προσωπικά μηνύματα των ανθρώπων στο Facebook»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Η επίσημη τοποθέτηση του Netflix σε συνέχεια της αναπαραγωγής του δημοσιεύματος των New York Times, σύμφωνα με το οποίο το Facebook παρείχε σε εταιρείες, μεταξύ των οποίων το Netflix, τη δυνατότητα να διαβάζουν τα προσωπικά μηνύματα χρηστών, είναι κατηγορηματική.
«Τα τελευταία χρόνια έχουμε δοκιμάσει διάφορους τρόπους για να καταστήσουμε το Netflix πιο κοινωνικό.
Ένα παράδειγμα αυτής της προσπάθειας ήταν μια λειτουργία που ξεκινήσαμε το 2014, η οποία επέτρεπε στα μέλη να προτείνουν σειρές και ταινίες στους φίλους τους στο Facebook μέσω Messenger ή Netflix.
Η συγκεκριμένη λειτουργία δεν έγινε ποτέ τόσο δημοφιλής, με αποτέλεσμα να την απενεργοποιήσουμε το 2015. Σε καμία περίπτωση δεν είχαμε πρόσβαση στα προσωπικά μηνύματα των ανθρώπων στο Facebook, ούτε ζητήσαμε τη δυνατότητα να το κάνουμε.»
Αντίδραση Αθήνας για Γκιουλέρ: Δεν συμβάλλει στην εμπέδωση καλού κλίματος
Παραλίγο τραγωδία στην Πιερία: Intercity θα έπεφτε πάνω σε συρμό Προαστιακού - Τι απαντά ο ΟΣΕ
Και τρίτη καταγγελία για το 424 στρατιωτικό νοσοκομείο: Γυναίκα δεν μπορεί να μιλήσει μετά από χειρουργείο - «Μου έδωσαν μισό άνθρωπο»
Προειδοποίηση Μαρουσάκη: Η κακοκαιρία το Σαββατοκύριακο φέρνει πολύ νερό - Η πορεία των φαινομένων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr