Netflix: Δεν είχαμε πρόσβαση στα προσωπικά μηνύματα στο Facebook
«Σε καμία περίπτωση δεν είχαμε πρόσβαση στα προσωπικά μηνύματα των ανθρώπων στο Facebook»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η επίσημη τοποθέτηση του Netflix σε συνέχεια της αναπαραγωγής του δημοσιεύματος των New York Times, σύμφωνα με το οποίο το Facebook παρείχε σε εταιρείες, μεταξύ των οποίων το Netflix, τη δυνατότητα να διαβάζουν τα προσωπικά μηνύματα χρηστών, είναι κατηγορηματική.
«Τα τελευταία χρόνια έχουμε δοκιμάσει διάφορους τρόπους για να καταστήσουμε το Netflix πιο κοινωνικό.
Ένα παράδειγμα αυτής της προσπάθειας ήταν μια λειτουργία που ξεκινήσαμε το 2014, η οποία επέτρεπε στα μέλη να προτείνουν σειρές και ταινίες στους φίλους τους στο Facebook μέσω Messenger ή Netflix.
Η συγκεκριμένη λειτουργία δεν έγινε ποτέ τόσο δημοφιλής, με αποτέλεσμα να την απενεργοποιήσουμε το 2015. Σε καμία περίπτωση δεν είχαμε πρόσβαση στα προσωπικά μηνύματα των ανθρώπων στο Facebook, ούτε ζητήσαμε τη δυνατότητα να το κάνουμε.»
Στενός συνεργάτης του πρίγκιπα Ουίλιαμ αποκαλύπτει πως αντιμετώπισε τις δυσκολότερες στιγμές που βίωσε
Η Κάμαλα Χάρις τιμήθηκε με το βραβείο «Chairman's Award» στα NAACP Image Awards
Γεραπετρίτης από ΟΗΕ: Η Ουκρανία δεν είναι περιφερειακό ζήτημα - Συνολική και βιώσιμη επίλυση, μέσω διπλωματίας, χωρίς αποκλεισμούς
Επέλεξε την Εθνική Ελλάδας ο ταλαντούχος Κώστας Καρέτσας: «Αυτή η επιλογή έρχεται μέσα από την καρδιά μου»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr