Θετικός στον κορονοϊό ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι
Ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι θα παραμείνει στο σπίτι του για 14 ημέρες λόγω του κορονοϊου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Θετικός στον κορονοϊό είναι ο πρώην Ιταλός πρωθυπουργός, Σίλβιο Μπερλουσκόνι, σύμφωνα με τα ιταλικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι βρίσκεται στο σπίτι του, όπου αναμένεται να περάσει την περίοδο της απομόνωσης των 14 ημερών λόγω κορονοϊού. Την είδηση επιβεβαίωσε το κόμμα του και ο γιατρός του ενώ για την ώρα ο 83χρονος Μπερλουσκόνι εμφανίζεται ασυμπτωματικός.
Ο 83χρονος Μπερλουσκόνι θα συνεχίσει να εργάζεται από την έπαυλή του στο Αρκόρε, κοντά στο Μιλάνο - σύμφωνα με την ανακοίνωση - και θα συμβάλλει στις προεκλογικές εκστρατείες των υποψηφίων από το κόμμα του Forza Italia στις τοπικές εκλογές που έχουν προγραμματιστεί για τον Σεπτέμβριο.
Διαβάστε ακόμη
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



