Με κορονοϊό ο Μπιναλί Γιλντιρίμ
Τι ανέφερε ο Μπιναλί Γιλντιρίμ στο Twitter για την κατάσταση της υγείας του🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Φορέας του κορονοϊού είναι ο τέως πρωθυπουργός της Τουρκίας, Μπιναλί Γιλντιρίμ, που έκανε το τεστ με τη σύζυγό του και οι δύο βρέθηκαν θετικοί. Η ανακοίνωση έγινε από τον ίδιο τον Γιλντιρίμ μέσω twitter. Το ζευγάρι υπεβλήθη σε τεστ σε νοσοκομείο της Άγκυρας. «Απευθυνθήκαμε στο νοσοκομείο της Άγκυρας με την κυρία Σεμιχά (η σύζυγός του) σήμερα το πρωί λόγω ενός οργανικού προβλήματος. Το αποτέλεσμα των εξετάσεων, το αποτέλεσμα του τεστ Covid-19 ήταν θετικό».
«Η κατάστασή μας είναι καλή, δεν υπάρχει κάτι αρνητικό. Οι γιατροί μας σύστησαν να περάσουμε ένα διάστημα στο σπίτι. Προτρέπουμε ιδιαιτέρως τους πολίτες μας να τηρούν τους κανόνες για τον κορονοϊό. Προσευχόμαστε και περιμένουμε και τις προσευχές σας».
Διαβάστε ακόμη
Η έφοδος στα σπίτια του κυκλώματος που διακινούσε ναρκωτικά στη Μύκονο - Βίντεο από την επιχείρηση
Ανοίγουν τραπεζικές θυρίδες βασικών κατηγορούμενων για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες
Μήνυση σε 18 influencers για διαφήμιση τζόγου - Είχαν πάνω από 3 εκατ. followers
«Η Μουριά είναι η ζωή μου»: Συγκινητική έκκληση του ιδιοκτήτη του εμβληματικού καφενείου στα Εξάρχεια για να παραμείνει ανοιχτό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



