Κορονοϊός: Στην εντατική η Βελγίδα υπουργός Εξωτερικών Σοφί Βιλμές
Σύμφωνα με εκπρόσωπό της, Σοφί Βιλμές «η κατάστασή της είναι σταθερή, έχει επαφή με το περιβάλλον και την φροντίζουν καλά»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στο νοσοκομείο διακομίσθηκε το βράδυ της Τετάρτης η υπουργός Εξωτερικών και πρώην πρωθυπουργός του Βελγίου Σοφί Βιλμές, η οποία είχε βρεθεί θετική στον κορονοϊό.
Η Σοφί Βιλμές νοσηλεύεται στην εντατική και σύμφωνα με εκπρόσωπό της, «η κατάστασή της είναι σταθερή, έχει επαφή με το περιβάλλον και την φροντίζουν καλά. Χρειάζεται ιατρική επίβλεψη και νοσηλεύτηκε με συμβουλή του γιατρού της. Διεξάγεται προσεκτική και πολύ επαγγελματική παρακολούθηση από το ιατρικό προσωπικό», αναφέρει η βελγική εφημερίδα La Libre. H Βιλμές είχε ενημερώσει ότι βρέθηκε θετική στην Covid-19 το περασμένο Σάββατο.
Διαβάστε ακόμη
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



