Κορονοϊός: Ο πρίγκιπας Ουίλιαμ διαγνώστηκε θετικός από τον Απρίλιο αλλά το έκρυψε
Γιατί ο πρίγκιπας Ουίλιαμ επέλεξε να μην γνωστοποιήσει ότι πέρασε κορονοϊό τον Απρίλιο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο κορονοϊός δεν κάνει διακρίσεις σε ηλικίες, φύλα, οικονομικά στάτους πριν «αποφασίσει» ποιον θα προσβάλει. Εξίσου, δεν δειλιάζει κι όταν πρόκειται για γαλαζοαίματους. Έτσι, σύμφωνα με δημοσίευμα του Guardian, ο διάδοχος του βρετανικού θρόνου, πρίγκιπας Ουίλιαμ είχε διαγνωστεί θετικός στην Covid19 από τον Απρίλιο, ωστόσο το... έκρυψε.
Αναλυτικότερα, ο Δούκας του Κέιμπριτζ κόλλησε κορονοϊό λίγο μετά τον πατέρα του, αλλά προτίμησε να μην το κάνει γνωστό, ώστε να μην... προκαλέσει ανησυχία στους πολίτες! Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα του βρετανικού Τύπου, ο πρίγκιπας Ουίλιαμ συνέχισε κανονικά τις δουλειές του μέσω τηλεδιασκέψεων και όντας σε απομόνωση επί 14 ημέρες, ενώ τον φρόντισαν οι γιατροί του Παλατιού. Όταν ζητήθηκε σχόλιο από το παλάτι του Κένσιγκτον για την είδηση, εκείνο αρκέστηκε στο να μην την διαψεύσει.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



