Κολομβία: 14 εργάτες ορυχείου παγιδευμένοι σε βάθος 180 μέτρων έπειτα από κατολίσθηση
Οι Αρχές ανέφεραν σχετικά με τους 14 εργάτες του ορυχείου πως «κατά τα φαινόμενα είναι ζωντανοί».🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δεκατέσσερις άνθρωποι παγιδεύτηκαν την Τετάρτη 11 Νοεμβρίου σε χρυσωρυχείο στην περιοχή της Μπαράνκο δε Λόμπα, πόλης στη νότια περιφέρεια Μπολίβαρ της Κολομβίας, όπου έσπευσαν σωστικά συνεργεία. Κατά τον δήμαρχο της Μπαράνκο δε Λόμπα, τον Μανουέλ Ράμος, οι χρυσωρύχοι παγιδεύτηκαν εξαιτίας κατολίσθησης.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ - ΜΠΕ, οι 14 εργαζόμενοι «βρίσκονται σε βάθος περίπου 180 μέτρων», είπε ο Ράμος. «Έγινε κατολίσθηση, συγκαλέσαμε τη δημοτική επιτροπή διαχείρισης κινδύνων. Στήνουμε ενιαίο επιχειρησιακό κέντρο για να βοηθήσουμε τα αδέλφια μας», πρόσθεσε ο δήμαρχος. Η Εθνική Υπηρεσία Μεταλλείων, δημόσιος θεσμός της Κολομβίας, επιβεβαίωσε ότι 14 χρυσωρύχοι έχουν παγιδευτεί σε στοά, «180 μέτρα από την είσοδο» του μεταλλείου, προσθέτοντας πως «κατά τα φαινόμενα είναι ζωντανοί».
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Βίντεο ντοκουμέντο: Τέσσερις νεαροί ληστεύουν 18χρονα δίδυμα στο μετρό - Άρπαξαν σταυρούς με τη βία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



