Στο στόχαστρο Τούρκων εθνικιστών δήμαρχος για αφίσα στα ελληνικά
Ο ίδιος ο δήμαρχος μέχρι τώρα δεν έχει απαντήσει στους επικριτές του🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στο στόχαστρό τους έβαλαν εθνικιστές τον δήμαρχο της Αδριανούπολης Ρετσέπ Γκουρκάν. Κι αυτό γιατί ο ίδιος αποφάσισε να γεμίσει αφίσες την πόλη με ευχές για τη νέα χρονιά σε διάφορες γλώσσες αλλά και στα ελληνικά.
Ο Ρετσέπ Γκουρκάν απευθύνθηκε στους εκατοντάδες επισκέπτες, οι οποίοι εκμεταλλευόμενοι την πτώση της τουρκικής λίρας φθάνουν στην Αδριανούπολη για ψώνια. Στην αφίσα με τα ελληνικά έχει χρησιμοποιηθεί το ελληνικό όνομα της πόλης, με αποτέλεσμα ο δήμαρχος της πόλης να βρεθεί στο στόχαστρο των εθνικιστών.
«Ναι, είναι μία ευγενική χειρονομία, αλλά στη βουλγαρική αφίσα το όνομα της πόλης μας είναι Εντίρνε ενώ στα ελληνικά είναι Αδριανούπολη. Κύριε δήμαρχε, αυτή δεν είναι μία βυζαντινή πόλη. Υπήρξε πρωτεύουσα της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας για 88 χρόνια...», δήλωσε στο πρακτορείο «Anadolu» ο πρόεδρος μίας Ένωσης Νεολαίας.

Ο ίδιος ο δήμαρχος μέχρι τώρα δεν έχει απαντήσει στους επικριτές του και οι αφίσες παραμένουν στην θέση τους, όπως επίσης και οι τιμοκατάλογοι στα ελληνικά και τα βουλγαρικά, τους οποίους έχουν επιστρατεύσει οι καταστηματάρχες της πόλης για να διευκολύνουν τους τουρίστες.
«Έψαχνα απεγνωσμένα τη γυναίκα μου»: Έλληνες μιλούν για τους τρομακτικούς σεισμούς στη Βενεζουέλα - Φόβοι για χιλιάδες νεκρούς
Δολοφονία 15χρονου στην Καλλιθέα: Άκαρπες οι έρευνες για το μαχαίρι - Ψάχνουν το κίνητρο της επίθεσης
«Ήθελε να βιάσει τη γυναίκα μου»: Πάστορας σε αμόκ χτυπάει γείτονά του - Το σοκαριστικό βίντεο
Το μυστηριώδες αντικείμενο που απελευθέρωσε σε τροχιά μυστικό διαστημικό σκάφος της Κίνας - Τα σενάρια
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




