Ναγκόρνο Καραμπάχ: Επικοινωνία Ρωσίας - Αρμενίας για την ειρήνευση στην περιοχή
Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη συζήτηση του ζητήματος στο Ναγκόρνο Καραμπάχ υπό το πλαίσιο εφαρμογής των προβλέψεων της διακήρυξης που υπογράφτηκε στις 9 Νοεμβρίου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Ρώσος υπουργός των Εξωτερικών, Σεργκέι Λαβρόφ, και ο Αρμένιος ομόλογός του, Άρα Αϊβαζιάν, είχαν το Σάββατο, τηλεφωνική συνομιλία για τη μεταπολεμική κατάσταση στην περιοχή του Ναγκόρνο Καραμπάχ, συμπεριλαμβανομένης και της εφαρμογής της τριμερούς συμφωνίας ειρήνευσης.
«Οι δύο πλευρές συνέχισαν την ανταλλαγή απόψεων για τρέχοντα ζητήματα διμερούς, περιφερειακού και διεθνούς ενδιαφέροντος. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη συζήτηση του ζητήματος στο Ναγκόρνο Καραμπάχ υπό το πλαίσιο εφαρμογής των προβλέψεων της διακήρυξης που υπογράφτηκε στις 9 Νοεμβρίου, από τους ηγέτες της Ρωσίας, του Αζερμπαϊτζάν και της Αρμενίας» όπως ανακοίνωσε το ρωσικό υπουργείο των Εξωτερικών.
Διαβάστε ακόμη
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




