Ιαπωνία: Ιδρύεται υπουργείο Μοναξιάς μετά την αύξηση των αυτοκτονιών
Η αύξηση των αυτοκτονιών οδηγεί την Ιαπωνία στην ίδρυση υπουργείου που είναι αρμόδιο για τη μοναξιά στη χώρα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η αύξηση του ποσοστού των αυτοκτονιών για πρώτη φορά μετά από 11 χρόνια, οδήγησε την κυβέρνηση της Ιαπωνίας στη δημιουργία ενός Υπουργείου Μοναξιάς.
Ο πρωθυπουργός Γιοσιχίντε Σούγκα έκρινε πως η αύξηση των αυτοκτονιών δεν συνέπεσε τυχαία με το δεύτερο κύμα της πανδημίας του κορονοϊού και έτσι αποφάσισε να δώσει στον Τετσούσι Σακαμότο τον τίτλο του υπουργού Μοναξιάς. Η μοναξιά άλλωστε αποτελεί εδώ και πολλά χρόνια πρόβλημα στην Ιαπωνία ωθώντας ακόμη και εταιρείες σε ευρηματικές λύσεις, όπως η κατασκευή ενός ρομπότ, που επιτρέπει στους κατοίκους των σύγχρονων πόλεων να διασκεδάζουν τη μοναξιά τους.
«Οι γυναίκες υποφέρουν από την απομόνωση περισσότερο (απ’ ό,τι οι άνδρες) και ο αριθμός των αυτοκτονιών αυξάνεται. Ελπίζω να εντοπίσεις τα προβλήματα και να προωθήσεις τα αναγκαία μέτρα», είπε ο Σούγκα στον Σακαμότο κατά την παραλαβή των καθηκόντων του τελευταίου. Αξίζει να σημειωθεί πως η ιαπωνική κυβέρνηση έχει δημιουργήσει επίσης «γραφείο απομόνωσης/μοναξιάς» για θέματα όπως η αυτοκτονία και η παιδική φτώχεια.
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



