ΗΠΑ - Ρωσία: Ο Μπάιντεν δεν μετανιώνει που αποκάλεσε φονιά τον Πούτιν
Η Τζεν Ψάκι τόνισε πως ο Μπάιντεν δεν έχει μετανιώσει καθόλου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Αμερικανός πρόεδρος Τζο Μπάιντεν δεν μετανιώνει που χαρακτήρισε τον Ρώσο ομόλογό του, τον Βλαντίμιρ Πούτιν, «φονιά» σε συνέντευξη που παραχώρησε νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα, τόνισε σήμερα, Πέμπτη, 18 Μαρτίου, η εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου, Τζεν Ψάκι.
Σε συνέντευξή του που μεταδόθηκε χθες από το τηλεοπτικό δίκτυο ABC, ο Μπάιντεν δήλωσε πως πιστεύει ότι ο Πούτιν είναι «ένας φονιάς» και προειδοποίησε πως «θα υποστεί τις συνέπειες». Η Ψάκι τόνισε πως ο Μπάιντεν δεν έχει μετανιώσει καθόλου, απαντώντας σε ερωτήσεις κατά πόσον ο Αμερικανός πρόεδρος ανησυχεί ότι αυτές του οι δηλώσεις θα κλιμακώσουν τις ήδη τεταμένες σχέσεις μεταξύ Ουάσινγκτον και Μόσχας.
Διαβάστε επίσης: Ατμόσφαιρα Ψυχρού Πολέμου μεταξύ Μπάιντεν και Πούτιν
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



