Ο Πούτιν έκανε το εμβόλιο και μιλά για τις παρενέργειές του
Για τον πρόσφατο εμβολιασμό του μίλησε στους δημοσιογράφους ο Ρώσος Πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Ρώσος πρόεδρος, Βλαντίμιρ Πούτιν έκανε το εμβόλιο την Τρίτη 23 Μαρτίου και λίγες ημέρες μετά, σε συνέντευξή του, όπως μετέδωσε το Interfax, παραδέχτηκε ότι παρουσίασε παρενέργειες. «Ξύπνησα το επόμενο πρωινό και μου φάνηκε ότι ένιωθα μικρό μυικό πόνο. Εβαλα θερμόμετρο και είχα φυσιολογική θερμοκρασία» είπε στο κρατικό τηλεοπτικό δίκτυο Rossiya 1. Επίσης είπε ότι είχε κι ένα δυσάρεστο αίσθημα στο σημείο που είχε γίνει το εμβόλιο.
Δεν αποκάλυψε ποιο από τα τρία ρωσικά εμβόλια έλαβε, σημειώνοντας ότι μόνο ο γιατρός που του το έκανε, γνωρίζει. Το Κρεμλίνο ανακοίνωσε την απόφαση του Πούτιν να εμβολιαστεί τον Δεκέμβριο και ο πρόεδρος είπε ότι η καθυστέρηση ήταν λόγω της ανάγκης να συνδυαστεί αυτό το εμβόλιο με άλλα που σκόπευε να λάβει. Παράλληλα, ο Ρώσος πρόεδρος είπε ότι και τα τρία εμβόλια είναι σχεδόν ίδια, με το Sputnik V να είναι το πιο γνωστό και ευρέως διαθέσιμο».
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



