Κύπρος: Στους παραπληγικούς τα πρόστιμα παράνομης στάθμευσης
Όσοι παρκάρουν σε χώρο που προορίζεται για άτομα με κινητικές αναπηρίες θα διώκονται από τους δημοτικούς τροχονόμους κανονικά🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Δήμος Αγλατζιάς παρέδωσε στον Σύνδεσμο Παραπληγικών Κύπρου ποσό πέραν των 3.400 ευρώ που συγκεντρώθηκε από τα πρόστιμα σε παράνομους χώρους στάθμευσης που ανήκουν σε άτομα με αναπηρία.
Το συμβούλιο υιοθέτησε ομόφωνα την πρόταση του δημοτικού συμβούλου, Ανδρέα Κωνσταντίνου, για παραχώρηση του χρηματικού οφέλους που προκύπτει από τα εξώδικα σε παραβάτες οδηγούς που καταλαμβάνουν τους χώρους αναπήρων, στους άμεσα ενδιαφερόμενους.
Όσοι δηλαδή παρκάρουν σε χώρο που προορίζεται για άτομα με κινητικές αναπηρίες θα διώκονται από τους δημοτικούς τροχονόμους κανονικά, με τη διαφορά ότι τα έσοδα θα μετατρέπονται σε εισφορές προς τον Σύνδεσμο Παραπληγικών Κύπρου.
Διαβάστε ακόμη
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



