Γερμανία: Τέλος στην ενέργεια που παράγεται από άνθρακα έως το 2038
Σε μια «πράσινη» εποχή οδεύει η Γερμανία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Γερμανία θα πρέπει να κλείσει το τελευταίο εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας από άνθρακα έως το 2038 το αργότερο, ανέφερε μια επιτροπή που έχει διοριστεί από την κυβέρνηση, στο πλαίσιο ενός οδικού χάρτη που περιγράφει μια φάση επιτάχυνσης της εξόδου από το καύσιμο αυτό που προκαλεί μόλυνση.
Έπειτα από μήνες διαπραγματεύσεων, οι προτάσεις της επιτροπής, που είναι γνωστή επίσης ως επιτροπή άνθρακα, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ θα γίνουν πιθανότητα νόμος από την κυβέρνηση.
Πηγές της Επιτροπής δήλωσαν στο πρακτορείο Reuters πως το σώμα συμφώνησε για τη διάθεση ενός ποσού που ανέρχεται συνολικά στα 40 δισεκ. ευρώ ως βοήθεια προς τα κρατίδια που επηρεάζονται από την κατάργηση του άνθρακα έως το 2040.
Η αποζημίωση για τις εταιρίες και τους καταναλωτές που θα δουν την τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος να αυξάνεται λόγω της κατάργησης του άνθρακα θα πρέπει να ανέρχεται σε 2 δισεκ. ευρώ τον χρόνο, με το ακριβές ποσό να προσδιορίζεται το 2023, αναφέρεται σε ένα κείμενο των συστάσεων της επιτροπής που έχει δει το Reuters.
Τα σχέδια της επιτροπής βρίσκονται στο επίκεντρο της στρατηγικής της Γερμανίας για τους τρόπους εγκατάλειψης των εργοστασίων άνθρακα, που μολύνουν το περιβάλλον, υπέρ ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, που ισοδυναμούσαν με περισσότερο από το 40% του ενεργειακού μίγματος πέρυσι, ξεπερνώντας τον άνθρακα για πρώτη φορά.
Ακολουθήστε το ethnos.gr στο Instagram
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



