Έλληνες στην Ουκρανία: Τι λένε για όσα βιώνουν υπό τον φόβο της ρωσικής εισβολής
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ζουν με τον φόβο του πολέμου από το 2014. Η καθημερινότητα των ομογενών μας στην Ουκρανία είναι συνυφασμένη με τον κίνδυνο εδώ και χρόνια. Αυτή την ώρα παρακολουθούν τις εξελίξεις και παραμένουν επιφυλακτικοί στα όποια σημάδια αποκλιμάκωσης.
Η Ναταλία Παπακίτσα, κάτοικος του χωριού Σαρτάνα στην Ουκρανία, είπε στο OPEN TV πως οι άνθρωποι εκεί δεν πιστεύουν πως το πρόβλημα έχει λυθεί. Όπως η ίδια σημείωσε, ανάβουν κεριά στην εκκλησία και ζητούν να βρεθεί λύση χωρίς πόλεμο. Ωστόσο, επεσήμανε πως σε περίπτωση που τα πράγματα δεν πάνε καλά, αυτό που θα ήθελε είναι η Ελλάδα να πάρει τα παιδιά από τη χώρα.
Ο Ηλίας Ιωαννάκης, συντονιστής εκπαιδευτής στην Ουκρανία ανέφερε ότι μιλάει με μια καθαρίστρια από τη χώρα και πως εκείνη του είπε πως ακόμα και το εγγόνι της καταλαβαίνει ακόμα και τον τύπο του μοντέλου των πυραύλων.
Η Βέρα Κωνσταντίνοβα, ιδιοκτήτρια κρεοπωλείου στη Μαριούπολη, σχολίασε πως τις τελευταίες μέρες το εμπόριο ήταν αδύναμο. Όπως η ίδια σημείωσε, ο κόσμος μάλλον φοβάται.
Τέλος, ο αποσπασμένος εκπαιδευτικός στην Ουκρανία, Βασίλης Σίμος τόνισε πως ξέρει τι να κάνει σε περίπτωση πολέμου και πού είναι τα καταφύγια.
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



