Ζελένσκι: Η αναφορά για τους νεκρούς μετά την επίθεση στον Πύργο Τηλεπικοινωνιών στο Κίεβο
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Πρόεδρος της Ουκρανίας Ζελένσκι κάνει λόγο για 5 νεκρούς στην επίθεση στον Πύργο Τηλεπικοινωνιών στο Κίεβο κατά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία. Στο μήνυμά του αναφέρει:
«Προς τον κόσμο: Ποιο το νόημα έχει να λέμε "ποτέ ξανά" για 80 χρόνια, αν ο κόσμος μένει σιωπηλός όταν πέφτει μια βόμβα στην ίδια τοποθεσία του Babyn Yar; Τουλάχιστον 5 νεκροί. Η ιστορία επαναλαμβάνεται…», έγραψε στο Twitter.
To the world: what is the point of saying «never again» for 80 years, if the world stays silent when a bomb drops on the same site of Babyn Yar? At least 5 killed. History repeating…
— Volodymyr Zelenskyy / Володимир Зеленський (@ZelenskyyUa) March 1, 2022
Στο ίδιο μήκος κύματος, το ουκρανικό υπουργείο Εξωτερικών αποκάλεσε τη Ρωσία βάρβαρη για την επίθεση στον πύργο που βρίσκεται κοντά σε μνημείο για τα θύματα του Μπάμπι Γιαρ, τόπος μιας από τις μεγαλύτερες σφαγές Εβραίων κατά τη διάρκεια του ναζιστικού Ολοκαυτώματος.
"Ρωσικές στρατιωτικές δυνάμεις επιτέθηκαν στον πύργο της τηλεόρασης, κοντά στο μνημείο για τα θύματα του Μπάμπι Γιαρ ανέφερε στο Twitter. "Οι Ρώσοι εγκληματίες δεν σταματούν σε τίποτα, συνεχίζοντας τη βαρβαρότητά τους. Ρωσία = βάρβαροι".
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




