Ένας αγώνας για την προστασία της κληρονομιάς της Ουκρανίας στο μεγαλύτερο μουσείο τέχνης της χώρας
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Ο διευθυντής του μεγαλύτερου μουσείου τέχνης της Ουκρανίας περπατούσε στους διαδρόμους του, επιβλέποντας το προσωπικό να μαζεύει τις συλλογές του για να προστατεύσει την εθνική του κληρονομιά σε περίπτωση που η ρωσική εισβολή προχωρήσει προς τα δυτικά.
Σε μια μερικώς άδεια γκαλερί του Εθνικού Μουσείου Andrey Sheptytsky, οι υπάλληλοι τοποθέτησαν προσεκτικά τυλιγμένα κομμάτια μπαρόκ σε χαρτόκουτα. Λίγα μέτρα πιο πέρα, μια ομάδα κατέβαινε τη μεγαλοπρεπή κεντρική σκάλα μεταφέροντας ένα γιγάντιο κομμάτι ιερής τέχνης, το εικονοστάσι Bohorodchany του 18ου αιώνα.
«Μερικές φορές έρχονται τα δάκρυα, επειδή έχει καταβληθεί πολύς κόπος εδώ. Χρειάζεται χρόνος, ενέργεια. Κάνεις κάτι καλό, αισθάνεσαι ευχαριστημένος. Σήμερα βλέπεις άδειους τοίχους, οπότε νιώθεις πικρία, θλίψη. Δεν το πιστεύαμε μέχρι την τελευταία στιγμή ότι θα μπορούσε να συμβεί αυτό», δήλωσε την Παρασκευή ο γενικός διευθυντής του μουσείου Ihor Kozhan.
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



