Νέα συνομιλία Ερντογάν - Πούτιν για την Ουκρανία: Επανάληψη πρότασης για συνάντηση σε επίπεδο ηγετών
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Νέα τηλεφωνική επικοινωνία είχαν σήμερα ο Τούρκος πρόεδρος, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και ο Ρώσος ηγέτης, Βλαντιμίρ Πούτιν, με θέμα τον πόλεμο στην Ουκρανία.
Κατά τη συνομιλία ο Ταγίπ Ερντογάν επανέλαβε την πρότασή του να αναβαθμιστεί η Διαδικασία της Κωνσταντινούπολης, η οποία αποτελεί μία πολύ σημαντική βάση για διαπραγματεύσεις μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας, σε επίπεδο ηγετών.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Διεύθυνσης Επικοινωνίας της τουρκικής προεδρίας, οι δύο ηγέτες συζήτησαν τις τελευταίες εξελίξεις στον πόλεμο Ρωσίας-Ουκρανίας και οι σχέσεις Τουρκίας-Ρωσίας.
Ο Τούρκος πρόεδρος δήλωσε ότι η συνέχιση της θετικής δυναμικής που επιτεύχθηκε στις συνομιλίες της Κωνσταντινούπολης για να ανοίξει ο δρόμος προς την ειρήνη είναι προς το συμφέρον όλων, ενώ επισήμανε τη σημασία της κατάπαυσης του πυρός, της αποτελεσματικής λειτουργίας των ανθρωπιστικών διαδρόμων και των ασφαλών απομακρύνσεων αμάχων.
Ο Ερντογάν δήλωσε ότι η Τουρκία θα συνεχίσει να κάνει ό,τι μπορεί για να σταματήσει αυτή την κατάσταση που βλάπτει τους πάντες και να εδραιώσει μια διαρκή ειρήνη.
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




