Τουρκία: «Δεν ξεχνάμε τη Μεσόγειο», λέει ο Φατίχ Ντονμέζ
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Τούρκος υπουργός Ενέργειας, Φατίχ Ντονμέζ, ανέφερε σε συνέντευξή του στη «Γενί Σαφάκ» ότι παρότι η προσοχή έχει στραφεί στο φυσικό αέριο της Μαύρης Θάλασσας, δεν έχουν παραμελήσει τη Μεσόγειο.
«Ξεκινήσαμε πρώτα στη Μεσόγειο. Εκεί κάναμε περίπου 7-8 γεωτρήσεις. Ωστόσο, δεν καταφέραμε να κάνουμε κάποια ανακάλυψη, όπως στη Μαύρη Θάλασσα. Κάναμε και γεωτρήσεις στη Μεσόγειο μετά από κάποια σημάδια που είχαμε, αλλά δεν είχε καμία οικονομική αξία. Έπρεπε να κάνουμε πιο λεπτομερείς καινούριες γεωτρήσεις. Τραβήξαμε τον στόλο στη Μαύρη Θάλασσα. Θα κοιτάξουμε και τη Μεσόγειο, δεν την έχουμε παραμελήσει. Αλλά η προτεραιότητά μας είναι η Μαύρη Θάλασσα».
«Είναι τόσο φυσικό, βγαίνει κατευθείαν»: Βγάζει τα προς το ζειν ουρλιάζοντας σε… ταινίες!
«Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



