Σολτς στη σύνοδο του ΝΑΤΟ: Θα συνεχίσουμε να προμηθεύουμε την Ουκρανία με όπλα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Οι σύμμαχοι του NATO θα συνεχίσουν να προμηθεύουν την Ουκρανία με όπλα για να μπορεί να αμυνθεί απέναντι στη Ρωσία για όσο καιρό χρειαστεί, δήλωσε σήμερα από τη Μαδρίτη ο καγκελάριος της Γερμανίας Όλαφ Σολτς.
«Είναι καλό που οι χώρες που συγκεντρώνονται εδώ, όπως και πολλοί άλλοι, συμβάλλουν ώστε η Ουκρανία να μπορεί να αμυνθεί - παρέχοντας οικονομικά μέσα, ανθρωπιστική βοήθεια, αλλά και παρέχοντας τα όπλα που χρειάζεται επειγόντως η Ουκρανία», δήλωσε ο Σολτς προσερχόμενος στις συνομιλίες κατά την δεύτερη ημέρα της συνόδου κορυφής της Ατλαντικής Συμμαχίας στην ισπανική πρωτεύουσα.
«Το μήνυμα είναι: θα συνεχίσουμε να το κάνουμε - και να το κάνουμε εντατικά - για όσο καιρό χρειαστεί, για να μπορεί η Ουκρανία να αμυνθεί», πρόσθεσε.
Ταυτότητες και διπλώματα και στο κινητό: Από πότε – Τι αποκάλυψε ο Κυριάκος Πιερρακάκης
Ιστορικό βήμα από την ΕΕ: Από πότε καταργούνται de facto οι πωλήσεις οχημάτων βενζίνης και ντίζελ
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




