Ιταλία: Τουρίστας έπεσε στον Βεζούβιο στην προσπάθεια του να βγάλει selfie
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Βουτιά» στον Βεζούβιο έκανε ένα 23χρονος τουρίστας από τις ΗΠΑ στην προσπάθεια του να βγάλει selfie. O 23χρονος, που επισκέφθηκε το ηφαίστειο με την οικογένεια του, θέλησε να απαθανατίσει τη στιγμή.
Την ώρα, όμως, που τραβούσε τη φωτογραφία, γλίστρησε το κινητό του από το χέρι και έπεσε μέσα στον κρατήρα του ηφαιστείου.O 23χρονος αποφάσισε να κατέβει στον κρατήρα για να πάρει πίσω το smartphone του, αλλά καθώς κατέβαινε έχασε την ισορροπία του και έκανε «βουτιά» στον κρατήρα.
Όπως αναφέρει ο «Guardian» η αστυνομία έσπευσε άμεσα στο σημείο καθώς και ελικόπτερο προκειμένου να τον διασώσουν. Ο 23χρονος στάθηκε αρκετά τυχερός αφού τη γλίτωσε με μερικές γρατζουνιές και μελανιές στο σώμα του.
Ωστόσο, τόσο ο ίδιος όσο και η οικογένειά του κατηγορούνται πλέον για εισβολή σε δημόσια γη καθώς και για είσοδο στον χώρο χωρίς εισιτήρια και για παράκαμψη της σχετικής ταμπέλας απαγόρευσης στον επικίνδυνο μονοπάτι.
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Βίντεο ντοκουμέντο: Τέσσερις νεαροί ληστεύουν 18χρονα δίδυμα στο μετρό - Άρπαξαν σταυρούς με τη βία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



