Mπαίντεν - Κορονοϊός: «Πολύ καλύτερα στην υγεία του» λέει ο Λευκός Οίκος
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Λευκός Οίκος ανακοίνωσε σήμερα ότι ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν, ο οποίος έχει προσβληθεί από την παραλλαγή Όμικρον 5 της Covid, είναι πολύ καλύτερα στην υγεία του.
«Είναι η παραλλαγή BA.5... αλλά δόξα τω Θεώ τα εμβόλια και τα θεραπευτικά μας λειτουργούν καλά εναντίον του, γι' αυτό πιστεύω ότι ο πρόεδρος τα πάει καλά», δήλωσε ο θεράπων γιατρός του.
«Ο πρόεδρος εξετάστηκε από την ομάδα του αργά χθες το βράδυ. Ένιωθε καλά. Είχε μια καλή μέρα χθες. Έχει λοίμωξη του ανώτερου αναπνευστικού και τα πάει μια χαρά. Δεν έχουμε λάβει καμία ενημέρωση σήμερα το πρωί, αλλά όλη τη νύχτα ένιωθε πολύ, πολύ καλύτερα» πρόσθεσε.
Ο Μπάιντεν βρέθηκε θετικός στον ιό το πρωί της Πέμπτης. Έκτοτε βρίσκεται απομονωμένος στον Λευκό Οίκο. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, καμία από τις στενές επαφές του δεν είναι θετική στον ιό.
Συνεχής η δύσκολη μάχη με τις φλόγες στη Λέσβο: Εκκενώθηκαν δύο οικισμοί - Εικόνες καταστροφής
Τουρισμός: Κατεβαίνει ελαφρά ο πήχης - «Προσγειώνονται» τα ταξίδια εντός Ευρώπης
Κάνει το άσπρο – μαύρο ο Ερντογάν και προκαλεί ξανά: Η Ελλάδα παραβιάζει τη Συνθήκη της Λωζάνης
«Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



