Λονδίνο: Για δεύτερη φορά βεβηλώθηκε ο τάφος του Καρλ Μαρξ
Η νέα επίθεση στο μνημείο έγινε λιγότερο από δύο εβδομάδες από την πρώτη βεβήλωση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Άγνωστοι βάνδαλοι βεβήλωσαν για δεύτερη φορά τον τάφο του Καρλ Μαρξ στο κοιμητήριο του Χαίγκειτ στο Λονδίνο. Οι άγνωστοι έγραψαν με κόκκινη μπογιά τις λέξεις «δόγμα του μίσους» και «αρχιτέκτονας της γενοκτονίας».
Η νέα επίθεση στο μνημείο έγινε λιγότερο από δύο εβδομάδες από την πρώτη βεβήλωση, όταν άγνωστοι επιχείρησαν να καταστρέψουν με σφυρί την μαρμάρινη επιγραφή που φέρει το όνομα του Μαρξ.
Επισκέπτες του κοιμητηρίου δήλωσαν στην εφημερίδα Guardian σοκαρισμένοι από την βεβήλωση του μνημείου. Ο Μάξουελ Μπλόουφιλντ , ο οποίος εργάζεται για το Βρετανικό Μουσείο, δήλωσε ότι ο δράστης «είναι προφανώς κάποιος που στέκεται πολύ επικριτικά κατά του Μαρξ και στην ιστορία του. Απλώς εκπλήσσομαι που κάποιος το 2019 αισθάνεται ότι χρειάζεται να κάνει κάτι τέτοιο», είπε.
Η αστυνομία επιβεβαίωσε ότι δεν έχουν γίνει συλλήψεις για την πρώτη βεβήλωση του τάφου του Μαρξ στις 4 Φεβρουαρίου.
Ο ευρωπαϊκός καύσωνας έρχεται στην Ελλάδα - Η προειδοποίηση του Παγκόσμιου Μετεωρολογικού Οργανισμού
Μεγαλείο ψυχής: 87χρονη που έχασε τα δυο παιδιά της σε τροχαίο δώρισε ασθενοφόρο στο ΕΚΑΒ
«Ήμουν έτοιμη να φύγω»: Η ιστορία μιας γυναίκας που επέλεξε την υποβοηθούμενη ευθανασία μετά από δεκαετίες αφόρητου πόνου
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



