Δεν τελείωσε το «όνειρο» των Ουκρανών - Ξεκίνησε η ανακατασκευή του ιστορικού Antonov AN-225 - Το θηριώδες αεροσκάφος πάλι στους ουρανούς
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Το ιστορικό αεροσκάφος Antonov AN-225 που καταστράφηκε στην Ουκρανία λόγω του πολέμου ανακατασκευάζεται από τις Αρχές της χώρας.
«Το έργο εκτελείται σε μυστικό μέρος. Το δεύτερο An-225 θα εφοδιαστεί με νέα μέρη, και μέρη του κατεστραμμένου αεροσκάφους» δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της Κρατικής Επιχείρησης Antonov Γεβγκένι Γαβρίλοφ. Σύμφωνα με τον ίδιο, είναι κατά 30% έτοιμο.
A new Mriya will be built in Ukraine
— NEXTA (@nexta_tv) November 7, 2022
This was stated by the General Director of the State Enterprise "Antonov" Yevgeny Gavrilov.
"The work is being carried out in a secret place. The second An-225 will be provided with both new parts and parts of the damaged aircraft," he said. pic.twitter.com/X52gAku6w7
Το Mriya, όνειρο στα ουκρανικά, ίσως ξαναπετάξει στον ουρανό.
Σίγουρα υπάρχει ένα βασικό πρόβλημα με την ιδέα της κατασκευής του αεροσκάφους. Δεν θα είναι το ίδιο λόγω των εξαρτημάτων.
Η Antonov αντιμετωπίζει δύο εμπόδια: να κάνει τα νέα και τα παλιά εξαρτήματα να "συνεργαστούν" και ενδεχομένως να πρέπει να περάσει από επαναπιστοποίηση του αεροσκάφους, για να επιβεβαιώσει την αξιοπλοΐα του και τη συμμόρφωσή του με τους ισχύοντες κανονισμούς.
Η εταιρεία έχει εμπειρία με το πρώτο ζήτημα, έχοντας αναβαθμίσει πολλά από τα συστήματα του AN-225 με την πάροδο των ετών και αντικαθιστώντας την παλιά σοβιετική τεχνολογία με σύγχρονα ουκρανικά ισοδύναμα, αλλά μια πλήρης πιστοποίηση θα απαιτούσε χρόνο και θα αύξανε το κόστος.
Το AN-225 δεν σχεδιάστηκε ποτέ για τη μεταφορά εμπορικών φορτίων και προσαρμόστηκε για τη συγκεκριμένη εργασία μέσω εκτεταμένων εργασιών που πραγματοποίησε η Antonov στα τέλη της δεκαετίας του 1990. Παρ' όλα αυτά, παρά την κολοσσιαία χωρητικότητά του, το αεροπλάνο παρέμενε άβολο στη λειτουργία του από την άποψη του πληρώματος.
Το Mryia έχει υπηρετήσει για πάνω από 30 χρόνια και χρονολογείται από την εποχή της Σοβιετικής Ένωσης.
Το AN-225 βοηθούσε σε αερομεταφορές κατά τη διάρκεια κρίσεων σε άλλες χώρες. Στον απόηχο του σεισμού της Αϊτής του 2010, παρέδωσε προμήθειες στη γειτονική Δομινικανή Δημοκρατία. Κατά τις πρώτες ημέρες της πανδημίας, χρησιμοποιήθηκε για τη μεταφορά ιατρικών προμηθειών σε πληγείσες περιοχές.
Ήταν το δημοφιλέστερο αεροπλάνο στον κόσμο της αεροπορίας και προσέλκυε μεγάλα πλήθη όπου και να ταξίδευε, ιδίως όταν έκανε εμφάνιση σε εκθέσεις.
Μέχρι σήμερα, το Mryia παραμένει το βαρύτερο αεροσκάφος που κατασκευάστηκε ποτέ. Έχει έξι κινητήρες turbofan, και μπορεί να μεταφέρει βάρος 250 τόνων. Έχει επίσης το μεγαλύτερο άνοιγμα φτερών.
Ένα στο είδος του, το αεροσκάφος ήταν το μοναδικό που κατασκεύασε η εταιρεία Antonov.
Για πρώτη φορά πέταξε το 1988 και από τότε βρισκόταν σε υπηρεσία μέχρι που καταστράφηκε από τους ρωσικούς βομβαρδισμούς.
- Μηνύματα Μητσοτάκη με πολλαπλούς αποδέκτες: Η γραμμή της κυβέρνησης για τις παρακολουθήσεις και η απάντηση στα εκλογικά σενάρια
- Θανατηφόρο τροχαίο μπροστά στη Βουλή - Νεκρός νεαρός οδηγός μηχανής
- Μαρινάκης - Μητσοτάκης - Πατρίς - Θρησκεία - Οικογένεια: Οι αξίες της εποχής μας και οι δημοπράτες τους
- Φυσικό αέριο: Ετοιμο να αποπλεύσει το πλοίο της ExxonMobil για σεισμικές έρευνες νότια και δυτικά της Κρήτης
- 11 από τα πιο εκνευριστικά πράγματα που μπορεί να συναντήσεις στα γυμναστήρια- Ταυτίσου ελεύθερα
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr