Σερβία: Διαρροή αμμωνίας έπειτα από εκτροχιασμό τρένου – Δηλητηριάστηκαν 50 άτομα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένα τρένο εκτροχιάστηκε το βράδυ της Κυριακής στην περιοχή του Πίροτ, στη νοτιοανατολική Σερβία, με αποτέλεσμα να προκληθεί διαρροή αμμωνίας από ένα βαγόνι.
Τουλάχιστον 51 άνθρωποι εμφάνισαν συμπτώματα δηλητηρίασης, σύμφωνα με τον δήμαρχο Βλάνταν Βάσιτς, ο οποίος συμπλήρωσε ότι επτά εξ αυτών διακομίστηκαν σε νοσοκομείο της Νις.
Τόνισε ότι ένα τμήμα του Πίροτ - μιας πόλης περίπου 60.000 κατοίκων - κηρύχθηκε σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, λόγω της διασποράς μεγάλης ποσότητας αμμωνίας στην ατμόσφαιρα.
Το υπουργείο Εσωτερικών της Σερβίας απηύθυνε έκκληση στους κατοίκους της περιοχής να μην εγκαταλείψουν τα σπίτια τους. Η κυκλοφορία διεκόπη προσωρινά σε αρκετούς δρόμους, αφού οι αρχές έχουν αποκλείσει μια ζώνη τεσσάρων χιλιομέτρων γύρω από τον τόπο του σιδηροδρομικού ατυχήματος.
Τα 20 βαγόνια της αμαξοστοιχίας που εκτροχιάστηκε μετέφεραν τοξικά υλικά από τη γειτονική Βουλγαρία, σύμφωνα με την κρατική σιδηροδρομική εταιρεία για τη μεταφορά εμπορευμάτων Srbija Kargo.
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




