Τούρκος στρατηγός προς ΕΜΑΚ: «Ευτυχώς που υπάρχετε - Αν συμβεί κάτι, θα είμαστε οι πρώτοι που θα σπεύσουμε»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Ένα συγκινητικό στιγμιότυπο ομόνοιας και φίλιας μεταξύ Ελλήνων και Τούρκων κατέγραψε φακός κάμερας.
Συγκεκριμένα, λίγο πριν την άφιξη του Νίκου Δένδια και του Μεβλούτ Τσαβούσογλου στην Αντιόχεια, ένας Τούρκος στρατηγός θέλησε να ευχαριστήσει την ΕΜΑΚ για τη βοήθεια της.
«Ο σεισμός επηρέασε 10 πόλεις. Ευτυχώς, που υπάρχετε» ανέφερε χαρακτηριστικά και διαβεβαίωσε πως αν η Ελλάδα υποστεί κάποια καταστροφή η Τουρκία θα είναι η πρώτη που θα σπεύσει.
«Να ξέρουν οι Έλληνες φίλοι μας ότι οι Τούρκοι, τα αδέρφια τους, αν -θεός φυλάξοι- συμβεί κάτι, θα είμαστε οι πρώτοι που θα σπεύσουμε. Μόνο με αλληλοϋποστήριξη μπορεί να αντιμετωπιστούν τέτοιες καταστροφές», είπε.
- «Δεν χρειάζονται καταστροφές για βελτίωση των διμερών σχέσεων»: Κοινή γραμμή Δένδια - Τσαβούσογλου από την Αντιόχεια
- Θα άντεχαν τα 7,8 Ρίχτερ πολυκατοικίες του '50 και του '60 στην Ελλάδα; Ο γεωλόγος Πετρούνιας απαντάει στο ethnos.gr
- Παγωμένοι και εξουθενωμένοι δίνουν μάχη σε αντίξοες συνθήκες: Ένοπλοι και συγκρούσεις εμποδίζουν το έργο των διασωστών στην Τουρκία
- Ελληνικά ομόλογα: Η ΕΚΤ μείωσε κατά 1,8 δισ. ευρώ το χαρτοφυλάκιό της
Διαβάστε ακόμη
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



