Πορτογαλία: Οι γιατροί του δημοσίου κήρυξαν 48ωρη απεργία - Τα αιτήματα τους
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Οι γιατροί του δημόσιου τομέα στην Πορτογαλία ξεκίνησαν σήμερα διήμερη απεργία, έπειτα από έκκληση των κεντρικών τους συνδικάτων, με αίτημα μισθολογικές αυξήσεις και τη βελτίωση του συστήματος ανέλιξής τους.
«Ζητάμε να μας σέβονται» και η κυβέρνηση του Σοσιαλιστή πρωθυπουργού Αντόνιο Κόστα «να κάνει ό,τι μπορεί ώστε οι γιατροί να παραμείνουν στο δημόσιο σύστημα υγείας», δήλωσε η πρόεδρος της Εθνικής Ομοσπονδίας Γιατρών Ζοάνα Μπορντάλο Σα στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου έξω από το νοσοκομείο Sao Joao στο Πόρτο.
Οι εκπρόσωποι των γιατρών επιθυμούν με την απεργία αυτή να ασκήσουν πίεση στην κυβέρνηση στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων που διεξάγονται για τους μισθούς τους και το σύστημα προαγωγών.
Ζητούν επίσης μέτρα για να «σωθεί» το δημόσιο σύστημα υγείας, το οποίο πάσχει από έλλειψη προσωπικού καθώς πολλοί γιατροί επιλέγουν να εργαστούν σε ιδιωτικά νοσοκομεία και κλινικές.
Η απεργία των γιατρών ανακοινώθηκε την ώρα που η κοινωνική κατάσταση στην Πορτογαλία είναι τεταμένη, με πολλούς άλλους εργαζόμενους στον δημόσιο τομέα, όπως εκπαιδευτικούς και σιδηροδρομικούς, να έχουν προκηρύξει κινητοποιήσεις.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



