Τούρκοι καλούν καρκινοπαθείς από τα Δωδεκάνησα για νοσηλεία σε ιδιωτικά νοσοκομεία - «Έχουν δει την αδυναμία μας», λέει η πρόεδρος των ασθενών
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την ώρα που τα νοσοκομεία στην Κω και τη Ρόδο αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υποστελέχωσης και το ακτινοθεραπευτικό κέντρο δεν λειτουργεί ακόμα και με αποτέλεσμα καρκινοπαθείς ασθενείς να μην μπορούν να παραμείνουν στο νησί για τις θεραπείες τους, μια ιδιωτική κλινική στην Αλικαρνασσό της Τουρκίας ξεκίνησε καμπάνιας διαφήμισης για τις θεραπείες της.
Σύμφωνα με τη «Δημοκρατική», η χορηγούμενη διαφήμιση της τουρκικής ιδιωτικής κλινικής Acibadem, με παραρτήματα στην Ολλανδία, στη Βουλγαρία και στη Βόρεια Μακεδονία, καλεί τους Δωδεκανήσιους στα ελληνικά, να συμπληρώσουν μια φόρμα για να λάβουν δωρεάν γνώμη για τη θεραπεία του καρκίνου τους παρέχοντας μάλιστα όπως αναφέρεται έκπτωση 50% στα δρομολόγια Kos -Bodrum!
«Έχουν δει την αδυναμία που υπάρχει στα Δωδεκάνησα» δήλωσε στο OPEN, η πρόεδρος του Συλλόγου Στήριξης Καρκινοπαθών Δωδεκανήσου Μαρία Κρητικού. Δείτε τι λέει η ίδια για όσα συμβαίνουν.
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




