Σοκ στις ΗΠΑ: Γιαγιά άφησε στο αμάξι το 14 μηνών εγγόνά της για 8 ώρες και πέθανε
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Άλλη μια περίπτωση του συνδρόμου του ξεχασμένου μωρού σημειώνεται στις ΗΠΑ, αυτή τη φορά με θύμα ένα κοριτσάκι 14 μηνών στη Νέα Υόρκη.
Η γιαγιά του παιδιού ξέχασε να το αφήσει στον παιδικό σταθμό, με αποτέλεσμα να μείνει για περίπου 8 ώρες στο αμάξι. Αφού ολοκλήρωσε τη βάρδια της πήγε να το πάρει από τον παιδικό σταθμό, αλλά συνειδητοποίησε ότι δεν το άφησε ποτέ εκεί.
«Περίπου οκτώ ώρες αργότερα, η γυναίκα πήγε να πάρει το παιδί από τον παιδικό σταθμό, που βρίσκεται στο Ρεντγουντ Λέιν στο Σμιθτάουν, όταν συνειδητοποίησε ότι είχε αφήσει το παιδί στο όχημά της», είπε η αστυνομία.
Η μικρή μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός της. Για το περιστατικό διενεργείται έρευνα για το αν θα ασκηθεί δίωξη στη γυναίκα.
Πρόκειται για το 15ο παιδί που πεθαίνει μέσα σε ζεστό όχημα το 2023, σύμφωνα με το NoHeatStroke.org, έναν ιστότοπο που διευθύνει ένας λέκτορας στο Πανεπιστήμιο του Σαν Χοσέ και παρακολουθεί τους θανάτους από θερμοπληξία στα αυτοκίνητα.
Ο Τραμπ κάνει στην «άκρη» το Κογκρέσο και δίνει κινητήρες στην Τουρκία για το μαχητικό KAA - Το deal των 700 εκατ.
Τέλος η απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή για τα Προσφυγικά - «Ο αγώνας συνεχίζεται με άλλα μέσα»
Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
«Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



