Επιστολή Ερντογάν σε Σακελλαροπούλου για τις πλημμύρες: «Είμαστε έτοιμοι να σας στηρίξουμε»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Επιστολή απέστειλε ο πρόεδρος της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου με αφορμή τις φονικές πλημμύρες που προκλήθηκαν από την κακοκαιρία «Daniel» που έπληξε τη χώρα μας.
Ειδικότερα, ο Τούρκος πρόεδρος στην επιστολή εξέφρασε τα βαθύτατα συλλυπητήρια του για τα θύματα από τις καταστροφικές πυρκαγιές και πλημμύρες στη χώρα μας.
Επιπλέον, ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, τόνισε ότι η Τουρκία, στα πλαίσια της αλληλεγγύης, είναι έτοιμη να στηρίξει την Ελλάδα σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που βιώνει.
Διαβάστε ακόμη
Η κυβέρνηση «επικήρυξε» τον λαγοκέφαλο με 5,33 ευρώ το κιλό - Ποιες περιοχές αφορά
«Νόμιζα ότι θα πεθάνω»: Οι συγκλονιστικές μαρτυρίες για τα φονικά 7,5 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα
Τι δείχνουν τα στατιστικά των πανελληνίων εξετάσεων: Η μεγάλη «σφαγή» και τα μαθήματα - εκπλήξεις
Παράδοση ή σεξισμός; Η παραλία που χωρίζει άνδρες και γυναίκες... με τοίχο και διχάζει το κοινό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



