Ερντογάν: «Όσοι είναι φίλοι μας κερδίζουν, όσοι είναι εχθροί μας χάνουν»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Θέλουμε να αυξήσουμε τον αριθμό των φίλων μας», επανέλαβε απόψε μετά το υπουργικό συμβούλιο ο Τούρκος πρόεδρος, φροντίζοντας ωστόσο να υπενθυμίσει ότι «όσοι είναι φίλοι με την Τουρκία κερδίζουν, όσοι είναι εχθροί της χάνουν».
«Εξετάζουμε -είπε- τον τρόπο για να αυξήσουμε τον αριθμό των φίλων μας και για τον σκοπό αυτό, ασκούμε μια πολιτική που βασίζεται στην ειρήνη, το διάλογο, στο win-win, την ισότητα, τη δικαιοσύνη, την ηθική και τον άνθρωπο σε όλο τον κόσμο, ξεκινώντας από το άμεσο περιβάλλον μας. Αν και μερικές φορές πρέπει να πληρώσουμε ένα τίμημα για αυτό, η Τουρκία ήταν πάντα ο νικητής μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα και η Τουρκία θα συνεχίσει να είναι νικητής», ανέφερε.
Ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν εξήρε για άλλη μια φορά και τα επιτεύγματα της αμυντικής του βιομηχανίας.
«Στην αμυντική βιομηχανία, όχι μόνο καλύψαμε τις δικές μας ανάγκες, αλλά γίναμε επίσης ένας από τους πρωτοπόρους της τεχνολογίας παγκοσμίως. Είναι φυσικό η Τουρκία, ως μία χώρα που μεγαλώνει πάνω στις ισχυρές υποδομές που έχει δημιουργήσει, να μπορεί να αντιμετωπίζει το παγκόσμιο status quo σε κάθε περιοχή και σε κάθε πλατφόρμα», σημείωσε.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



