Απίστευτο μάρκετινγκ από αυτοκινητοβιομηχανία στην Κίνα: Έφτιαξε «πύργο» από 7 αυτοκίνητα για να δείξει την αντοχή του νέου της μοντέλου
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία σκέφτηκε ένα αλλόκοτο τρόπο να προμοτάρει το νέο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο κατασκευάζοντας έναν «πύργο» αυτοκινήτων για να δείξει πόσο ανθεκτικό είναι.
Ο λόγος για την κινεζική εταιρεία Chery, της οποίας το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο eQ7 βγήκε στην τοπική αγορά τον περασμένο μήνα. Στη μάχη του ανταγωνισμού η αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να δείξει την δύναμη του αλουμινένιου αμαξώματος της, δημιουργώντας έναν ...πύργο με όχι δυο ούτε τρία αλλά εφτά eQ7!
Σύμφωνα με το Insurance Institute for Highway Safety, για να επιτύχει τη μεγαλύτερη βαθμολογία ασφαλείας, ένα όχημα πρέπει να είναι σε θέση να υποστηρίξει 4 φορές το ίδιο του το βάρος. Η Chery αποφάσισε ότι αυτό δεν ήταν αρκετά καλό, οπότε στοιβάχτηκαν επτά οχήματα eQ7 το ένα πάνω στο άλλο, μαζί με ειδικές μεταλλικές πλατφόρμες που τοποθετήθηκαν μεταξύ των οχημάτων για την ασφάλειά τους. Αυτό σημαίνει ότι το όχημα στο κάτω μέρος υποστηρίζει το βάρος έξι άλλων eQ7 που έχουν τοποθετηθεί από πάνω του.
Πάντως, δεν είναι η πρώτη φορά που αυτοκινητοβιομηχανία χρησιμοποιεί αυτού τους είδους το μάρκετινγκ. Η Volvo - που το κάνει από το 1980- το 2021 στοίβαξε επτά crossover XC60 το ένα πάνω στο άλλο.
Ο Ντόναλντ Τραμπ είναι και επίσημα ο 47ος πρόεδρος των ΗΠΑ: Στέλνει στρατό στα σύνορα - «Θα βάλουμε τη σημαία της Αμερικής στον Άρη»
Αστυνομικός της Βουλής: Βρέθηκε πορνογραφικό υλικό με ανήλικους σε ψηφιακό μέσο κατοχής του
«Απόβαση» Chevron στη Νότια Ελλάδα: Άδεια για έρευνες υδρογονανθράκων ζήτησε η αμερικανική εταιρεία
A Complete Unknown: Η αληθινή ιστορία πίσω από την άνοδο του Bob Dylan
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr