Πόλεμος στο Ισραήλ: Τηλεφωνική επικοινωνία Ερντογάν - Σίσι
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Τηλεφωνική επικοινωνία είχε απόψε ο Τούρκος πρόεδρος, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, με τον Αιγύπτιο πρόεδρο Αμπντέλ Φατάχ αλ Σίσι, πριν από τη σύνοδο των ηγετών στο Κάιρο αύριο Σάββατο (21/10).
«Η σιωπή των δυτικών χωρών έχει αυξήσει τη φωτιά στη Γάζα»
Σύμφωνα με τη διεύθυνση Επικοινωνίας της τουρκικής προεδρίας, συζητήθηκαν η ολοένα και πιο δεινή κατάσταση στην ισραηλινο-παλαιστινιακή σύγκρουση, οι παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων που διαπράττει το Ισραήλ κατά αθώων πολιτών στη Γάζα και τα βήματα που θα μπορούσαν να ληφθούν για λύση.
Ο Ερντογάν δήλωσε ότι βαθαίνει σταδιακά η βαρβαρότητα κατά των παλαιστινιακών εδαφών και ότι η σιωπή των δυτικών χωρών σχετικά με τους βομβαρδισμούς σε νοσοκομεία, σχολεία και χώρους λατρείας έχει αυξήσει τη φωτιά στη Γάζα. Ανέφερε επίσης ότι είναι απαράδεκτο οι Παλαιστίνιοι στη Γάζα να αναγκάζονται να μεταναστεύσουν από την πατρίδα τους και ότι η Τουρκία θα συνεχίσει να καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να εξασφαλίσει την ειρήνη και να παραδώσει ανθρωπιστική βοήθεια και υπηρεσίες υγείας στη Γάζα το συντομότερο δυνατό.
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΒΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




