Ανησυχία στην Ιαπωνία: Δύο εργάτες μολύνθηκαν από διαρροή ραδιενεργού ύδατος στη Φουκουσίμα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Δύο εργάτες που εκτελούσαν εργασίες καθαρισμού σε αγωγό του κατεστραμμένου πυρηνικού σταθμού Νταΐτσι της Φουκουσίμα μολύνθηκαν από διαρροή ραδιενεργού ύδατος και εισήχθησαν σε νοσοκομείο, ανακοίνωσε σήμερα η διαχειρίστρια εταιρία TEPCO (Tokyo Electric Power Company).
Σύμφωνα με τη σχετική ενημέρωση, οι δύο υπάλληλοι (ηλικίας περίπου 20 και 40 ετών) διακομίστηκαν στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο της Φουκουσίμα και παραμένουν υπό ιατρική παρακολούθηση παρότι δεν έχουν εμφανίσει σοβαρά συμπτώματα.
Το ατύχημα συνέβη χθες Τετάρτη όταν οι εργάτες εκτελούσαν εργασίες καθαρισμού σε αγωγό του Προηγμένου Συστήματος Επεξεργασίας Υγρών (Advanced Liquid Processing System ή ALPS) που φιλτράρει το νερό που χρησιμοποιείται για την ψύξη του εναπομείναντος πυρηνικού καυσίμου στον σταθμό.
Ένας εύκαμπτος σωλήνας έφυγε από τη θέση του, με αποτέλεσμα να ξεπηδήσουν περίπου 100 χιλιοστόλιτρα (ml) του ραδιενεργού υγρού, το οποίο μόλυνε τους υπαλλήλους, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρίας.
Σε έναν εκ των δύο εργατών ανιχνεύθηκαν 6,6 μιλισιβέρτ (mSv) ακτινοβολίας βήτα, πάνω από προβλεπόμενο όριο ασφαλείας των 5 mSV. Η TEPCO υπογραμμίζει ότι οι δύο υπάλληλοι δεν φορούσαν τον αδιάβροχο προστατευτικό εξοπλισμό που απαιτείται για την εκτέλεση εργασιών στον σταθμό.
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



