Τουρκικά ΜΜΕ για επιστολή Ζεμενίδη σε Μπλίνκεν για F-35: «Τρελάθηκε το ελληνικό λόμπι»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Την αντίδραση μερίδας των τουρκικών ΜΜΕ προκάλεσε η επιστολή που έστειλε χθες ο εκτελεστικός διευθυντής του Συμβουλίου Ελληνοαμερικανικής Ηγεσίας (HALC) Έντι Ζεμενίδης στον υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ Άντονι Μπλίνκεν για να εκφράσει τη δυσαρέσκεια του συμβουλίου για την καθυστέρηση της πώλησης των F-35 στην Ελλάδα.
Η αναφορά του Ζεμενίδη περί ομηρίας της εμβάθυνσης των σχέσεων Ελλάδας-ΗΠΑ εξαιτίας της «δυσλειτουργικής σχέσης με την Τουρκία» ξεσήκωσε κατηγορίες στη γείτονα χώρα για στοχοποιηση της Τουρκίας από το ελληνικό λόμπι.
Η εφημερίδα Σοζτζού σήμερα φιλοξενεί άρθρο με τίτλο «Τρελάθηκε το ελληνικό λόμπι: Διαμαρτυρήθηκαν για τη σχέση Άγκυρας-Ουάσιγκτον στον υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ».
Σε αυτό γίνεται λόγος για «δηλητηριώδης επιστολή εστάλη στον υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ Μπλίνκεν από το ελληνικό λόμπι στις ΗΠΑ, HALC» που εστάλη «ενώ η ένταση μεταξύ Τουρκίας και Ελλάδας έχει μειωθεί πρόσφατα».
To «Κανάλι 24» πάλι, μιλά για «αντίδραση ομήρου στις ΗΠΑ» και κατηγορεί το ελληνικό λόμπι ότι στοχεύει την Τουρκία «για τα F-35 που δεν μπορούν να πάρουν».
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



