Πούτιν: Η Τουρκία είναι πλέον ο πιο αξιόπιστος ενεργειακός μας εταίρος
Οι πολιτικές των Γερμανών αξιωματούχων καταστρέφουν την οικονομία της χώρας τους, σημείωσε ο Ρώσος πρόεδρος🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Στο ρωσικό κρατικό κανάλι Rossiya-1 μίλησε ο Βλαντίμιρ Πούτιν, ο οποίος χαρακτήρισε ως τον πιο αξιόπιστο ενεργειακό εταίρο της Ρωσίας την Τουρκία, από τη στιγμή που η Γερμανία γύρισε την πλάτη στους ρωσικούς υδρογονάνθρακες.
Όπως τόνισε ο Ρώσος πρόεδρος, οι αξιωματούχοι της Γερμανίας είναι απασχολημένοι με τις εσωτερικές, πολιτικές διαμάχες της χώρας. Ο Πούτιν επισήμανε ότι, οι πολιτικές τους, καταστρέφουν τη γερμανική οικονομία.
«Κολοσσιαία ζημιά στο μέλλον της γερμανικής οικονομίας»
«Στη Γερμανία λαμβάνει χώρα μια αρκετά περίπλοκη πολιτική διαμάχη. Ποιος προσπαθεί να παραμείνει στην εξουσία ή να έρθει στην εξουσία, μερικές φορές είναι δύσκολο να το παρακολουθείς από το εξωτερικό. Είναι δύσκολο να κατανοήσεις τι συμβαίνει. Γι’ αυτό δε θα έκανα καμία εκτίμηση», σημειώνει ο Πούτιν, σε απόσπασμα της συνέντευξης που ανέβηκε στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Telegram. «Η τρέχουσα πολιτική της υφιστάμενης κυβέρνησης προκαλεί κολοσσιαία ζημιά στο μέλλον της γερμανικής οικονομίας», καταλήγει ο ίδιος.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




