Σαλόνι ομορφιάς στο Μεξικό γίνεται viral για τα «φρικτά» μακιγιάζ που κάνει
«Γκρεμίζει» τα social media η πρωτότυπη ιδέα ενός Μεξικανού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Ένα σαλόνι ομορφιάς στο Μεξικό έχει τραβήξει μεγάλη προσοχή στο TikTok λόγω των εντυπωσιακών διαφημιστικών του βίντεο που κάνει αλλά με έναν εντελώς ανορθόδοξο τρόπο.
Ο εμπνευστής των βίντεο και ιδιοκτήτης του εν λόγω σαλονιού ομορφιάς διαφημίζει κάποια «φρικτά» παραδείγματα μακιγιάζ!
Οι haters έγιναν πιστοί οπαδοί του
Το TikTok είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο μάρκετινγκ, ακόμη και όταν το προϊόν ή η υπηρεσία που προωθείται δεν είναι ακριβώς το καλύτερο που μπορεί να αγοράσει κανείς με χρήματα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το μεξικανικό ινστιτούτο ομορφιάς που έχει κερδίσει οπαδούς στη δημοφιλή πλατφόρμα ανταλλαγής βίντεο κυρίως λόγω των μη κολακευτικών κλιπ μακιγιάζ.
Τα πιο δημοφιλή βίντεο του Ohio Esthetic στο TikTok είναι ακριβώς αυτά που παρουσιάζουν το πιο παράξενο μακιγιάζ του κομμωτηρίου. Με ονόματα όπως «Makeup to Go Sign the Divorce» ή «When You Thought You Would Be Single on Valentine's Day», αυτά τα viral κλιπ δείχνουν νεαρές γυναίκες να μεταμορφώνονται εντελώς με παχιά στρώματα μακιγιάζ, αλλά σίγουρα όχι με την καλή έννοια.
«Θετικό σημάδι να σε κοροϊδεύει το κοινό σου»
«Είθε ο Θεός να φυλάξει το ταλέντο σου και να ξεχάσεις πού το έβαλε», γράφει ένα σχόλιο σε ένα βίντεο του Ohio Esthetic TikTok, ενώ ένα άλλο άτομο γράφει «Κάθε φορά που έχω την ευκαιρία να κάνω το μακιγιάζ μου μαζί σου, μου λείπει».
Το να σε κοροϊδεύει το κοινό σου κανονικά δεν θα θεωρούνταν θετικό σημάδι, αλλά το Ohio Esthetic φαίνεται να έχει συνειδητοποιήσει ότι τα υπερβολικά παραδείγματα μακιγιάζ τους φέρνουν τις περισσότερες προβολές, οπότε έχουν αγκαλιάσει τη χιουμοριστική τους πλευρά. Συνεχίζουν να ανεβάζουν βίντεο με υπερβολικό μακιγιάζ και προσφέρουν ακόμη και δωρεάν συνεδρίες μακιγιάζ στις σχολιάστριες με μεγάλο αριθμό likes.
Το Ohio Esthetic έχει σήμερα πάνω από 400.000 οπαδούς στο TikTok και όλα τα βίντεό του στην πλατφόρμα έχουν τουλάχιστον 2 εκατομμύρια προβολές, ενώ το πιο δημοφιλές έχει πάνω από 50 εκατομμύρια προβολές. Αυτό δείχνει ότι η κακή δημοσιότητα είναι ακόμα καλύτερη από τη μη δημοσιότητα, υποθέτω.
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr