Λαβρόφ από την Αττάλεια: «Η Δύση παραβιάζει όλες τις συμφωνίες και τους κανόνες»
Δήλωσε ότι η Δύση δεν βλέπει τη Ρωσία ως χώρα που πρέπει να τη σέβεται.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Ο Ρώσος υπουργός Εξωτερικών Σεργκέι Λαβρόφ, στην ομιλία του στο διπλωματικό φόρουμ που πραγματοποιήθηκε στην Αττάλεια, υπογράμμισε ότι ο Χάρτης των Ηνωμένων Εθνών είναι ένα υπέροχο έγγραφο, αλλά η Δύση δεν συμμορφώνεται με αυτόν.
Δηλώνοντας ότι η Συμφωνία του Μινσκ πρέπει να εξεταστεί ξανά, ο Λαβρόφ δήλωσε ότι η Δύση δεν βλέπει τη Ρωσία ως χώρα που πρέπει να τη σέβεται.
Επιπλέον, δήλωσε ότι «η Δύση ήταν αυτή που παραβίασε τις συμφωνίες» και βρίσκεται πίσω από τις επιθέσεις των Ουκρανών που δεν θα μπορούσαν να τις κάνουν μόνοι τους. Όπως υποστήριξε «μετά το πραξικόπημα στην Ουκρανία, υπουργοί έγιναν άνθρωποι ελεγχόμενοι από τις ΗΠΑ».
Για το Παλαιστινιακό είπε ότι «οι ΗΠΑ σαμποτάρουν το Παλαιστινιακό ζήτημα και οδηγούν τη διαδικασία, ώστε οι Παλαιστίνιοι να μην μπορούν να έχουν δικό τους κράτος.
Ενώ τέλος τόνισε ότι «είμαστε έτοιμοι να συνεργαστούμε με όποιον επιλέξει ο αμερικανικός λαός».
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




