Μήνυμα Ισραήλ στη Χάγη: Θα συνεχίσουμε να πολεμάμε
Ο Μπένι Γκαντς, μέλος του πολεμικού υπουργικού συμβουλίου του Ισραήλ, δήλωσε ότι το Ισραήλ θα συνεχίσει τον «δίκαιο και αναγκαίο» πόλεμο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Ο Μπένι Γκαντς, μέλος του πολεμικού υπουργικού συμβουλίου του Ισραήλ, δήλωσε ότι το Ισραήλ θα συνεχίσει τον «δίκαιο και αναγκαίο» πόλεμο κατά της Χαμάς για να επιστρέψει (στην πατρίδα) τους ομήρους του και να εγγυηθεί την ασφάλεια του κράτους, αφού το Διεθνές Δικαστήριο διέταξε το εβραϊκό κράτος να σταματήσει τη στρατιωτική επιχείρησή του στην πόλη Ράφα, στη νότια Λωρίδα της Γάζας.
«Το Ισραήλ θα επιχειρεί σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο»
«Το κράτος του Ισραήλ είναι δεσμευμένο να συνεχίσει να πολεμά για την επιστροφή των ομήρων του και την εγγύηση της ασφάλειας των πολιτών του -όπου και όποτε είναι απαραίτητο- συμπεριλαμβανομένης της Ράφα», ανέφερε σε ανακοίνωσή του.
Συμπλήρωσε ότι το Ισραήλ θα επιχειρεί σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο, προστατεύοντας παράλληλα στον καλύτερο δυνατό βαθμό τον άμαχο πληθυσμό.
Τα κρίσιμα ερωτήματα για την υπόθεση Αβραμόπουλου - Τι λένε βελγικές αρχές και Κομισιόν
«Δεν ήταν απαγωγή»: Ανατροπή στην υπόθεση του νεκρού βρέφους στη Γερμανία - Στο μικροσκόπιο των αρχών η μητέρα
Γιατί ο καρκίνος χτυπά σήμερα όλο και περισσότερους κάτω των 50 ετών; Η τρομακτική αύξηση του 24%
Εντυπωσιακή ανακάλυψη: Στο φως η αρχαιότερη πρόσκρουση μετεωρίτη στον κόσμο - «Είναι συναρπαστικό»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



