Δύο νεκροί στην Οδησσό μετά από ρωσική επίθεση με drones - Ζημιές σε ενεργειακή υποδομή
Από την επίθεση υπέστησαν ζημιές αποθήκες, φορτηγά και ένα πλοίο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Ρωσική πυραυλική επίθεση εναντίον της Οδησσού προκάλεσε τον θάνατο δύο ανθρώπων και υλικές ζημιές στις υποδομές του λιμανιού, δήλωσε σήμερα ο Ολέχ Κιπέρ κυβερνήτης της επαρχίας αυτής της νότιας Ουκρανίας.
Από την επίθεση υπέστησαν ζημιές αποθήκες, φορτηγά και ένα πλοίο, εξήγησε ο Κιπέρ, ενώ πρόσθεσε ότι ένας άνθρωπος τραυματίστηκε. Νωρίτερα η ουκρανική Πολεμική Αεροπορία είχε ανακοινώσει ότι η Ρωσία εξαπέλυσε στη διάρκεια της νύκτας πέντε πυραύλους και 20 drones εναντίον της Οδησσού.
Ζημιές σε ενεργειακή υποδομή
Η ουκρανική αντιαεροπορική άμυνα κατέρριψε 14 από τα 20 drones. Παράλληλα η ουκρανική εταιρεία διαχείρισης του δικτύου ηλεκτροδότησης Ukrenergo ανακοίνωσε ότι ενεργειακή υποδομή της στην επαρχία Ρίβνε υπέστη ζημιές από ρωσική επίθεση με drones.
Σύμφωνα με τον κυβερνήτη της επαρχίας Ολεξάντρ Κοβάλ, η πυρκαγιά που ξέσπασε έχει περιοριστεί, ενώ δεν υπάρχουν αναφορές για θύματα. Λόγω της επίθεσης προκλήθηκαν στην περιοχή προσωρινές διακοπές στην ηλεκτροδότηση, διευκρίνισε η Ukrenergo.
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




