Το νέο πλωτό κάστρο της Γαλάζιας Πατρίδας θα φτάσει σε διπλάσια μάζα από το Anadolu
Με την ικανότητα να μεταφέρει 50 αεροσκάφη, συμπεριλαμβανομένων μαχητικών, μη επανδρωμένων αεροσκαφών και ελικοπτέρων, το πλοίο θα αναβαθμίσει σημαντικά τις δυνατότητες της Τουρκίας στον έλεγχο της Ανατολικής Μεσογείου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Το νέο εθνικό αεροπλανοφόρο της Τουρκίας, που θα βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής της Άγκυρας για την Ανατολική Μεσόγειο και πέρα από αυτήν, παρουσιάζει σήμερα στην κυριακάτικη έκδοσή της η φιλοκυβερνητική εφημερίδα Σαμπάχ.
Η τουρκική κυβέρνηση, με επικεφαλής τον πρόεδρο Ερντογάν, δεν περιορίζεται πλέον σε φιλοδοξίες, αλλά τις μετατρέπει σε πλοία, επιδιώκοντας με το δόγμα της Γαλάζιας Πατρίδας να τοποθετήσει την Τουρκία στην ελίτ των ναυτικών δυνάμεων παγκοσμίως.
Το νέο αεροπλανοφόρο, μήκους 285 μέτρων, αποτελεί ένα από τα πιο φιλόδοξα έργα της τουρκικής αμυντικής βιομηχανίας, με τον σχεδιασμό του να ολοκληρώνεται τον Ιανουάριο του 2025. Η Τουρκία, μετά το πρώτο αμφίβιο αποβατικό πλοίο της, το Anadolu, προχωρά στην υλοποίηση και του πρώτου της εθνικού αεροπλανοφόρου, το οποίο υπόσχεται να επεκτείνει τη δράση του τουρκικού ναυτικού στους ωκεανούς.
Με τον υποβρύχιο όγκο του, το νέο αεροπλανοφόρο θα φτάσει σε διπλάσια μάζα από το Anadolu, το πλοίο που από αεροπλανοφόρο για F-35, υποβαθμίστηκε σε πλοίο UAV.
Το αεροπλανοφόρο θα διαθέτει προηγμένες δυνατότητες προσγείωσης και απογείωσης επανδρωμένων και μη επανδρωμένων αεροσκαφών, επεκτείνοντας έτσι τις επιχειρησιακές δυνατότητες του τουρκικού ναυτικού.
Με μήκος 285 μέτρα, πλάτος 72 μέτρα και προγραμματισμένη εμβέλεια 10 χιλιάδων ναυτικών μιλίων, το MUG θα μπορεί να επιταχύνει έως και 46 χιλιόμετρα.
Το MUG θα διαθέτει έναν σύντομο διάδρομο προσγείωσης και έναν μακρύ διάδρομο προσγείωσης.
Ο μικρός διάδρομος θα χρησιμοποιείται από UAV και UCAV.
Ο μακρύς διάδρομος θα διατίθεται για την προσγείωση και απογείωση της ναυτικής έκδοσης του Hurjet και του KAAN, KIZILELMA.
Κατά τον σχεδιασμό του MUG επιλέχθηκε το μοντέλο που επιτρέπει στα αεροσκάφη να απογειώνονται από τη ράμπα με τη δική τους ισχύ από τον κινητήρα τους. Τα συστήματα αυτά, τα οποία χρησιμοποιούνται εδώ και χρόνια σε βρετανικά και ρωσικά αεροπλανοφόρα, καθορίζονται σύμφωνα με τις εθνικές αμυντικές προτεραιότητες των χωρών και τις επιχειρησιακές τους δυνατότητες.
Τα επανδρωμένα και μη επανδρωμένα αεροσκάφη θα απογειώνονται από τον ειδικά κατασκευασμένο κεκλιμένο διάδρομο και θα χρησιμοποιούν το σύστημα hook stop για την προσγείωση.
Το πλοίο αυτό, που θα φέρει πλήρως εγχώρια αμυντικά συστήματα, θα είναι εξοπλισμένο με πυραύλους αεράμυνας Hisar και πυραύλους cruise Cakir, διασφαλίζοντας την άμυνα και την επιχειρησιακή ικανότητα σε απομακρυσμένες περιοχές.
Με την ικανότητα να μεταφέρει 50 αεροσκάφη, συμπεριλαμβανομένων μαχητικών, μη επανδρωμένων αεροσκαφών και ελικοπτέρων, το πλοίο θα αναβαθμίσει σημαντικά τις δυνατότητες της Τουρκίας στον έλεγχο της Ανατολικής Μεσογείου, όπως τονίζει η Σαμπάχ.
Η τουρκική αμυντική βιομηχανία βρίσκεται σε φάση διερεύνησης ευκαιριών συνεργασίας για την παραγωγή συστημάτων μετάδοσης ισχύος και άλλων κρίσιμων εξαρτημάτων, που δεν αναφέρονται αλλά γίνεται αντιληπτό ότι χωρίς αυτά το πλοίο δεν θα μπορεί να ναυπηγηθείς για αρκετά χρόνια ακόμη.
Πάντως, η παρουσίασή του, που έλαβε χώρα τον Φεβρουάριο, επιβεβαιώνει την ταχύτητα με την οποία η Τουρκία προχωρά στην υλοποίηση των φιλοδοξιών της, επιδιώκοντας να μετατρέψει τη Γαλάζια Πατρίδα από γεωπολιτικό όραμα σε χειροπιαστή πραγματικότητα.
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr