Ιαπωνία: Υγιέστατο το πιο μικρό μωρό παγκοσμίως
Όταν το αγόρι γεννήθηκε, ζύγιζε μόλις 258 γραμμάρια🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένα αγόρι γεννήθηκε τον Οκτώβριο στην Ιαπωνία με καισαρική τομή και ζύγισε μόνο 258 γραμμάρια, δηλαδή όσο περίπου ζυγίζει ένα μήλο. Η μητέρα, λόγω υπέρτασης, γέννησε το παιδί έπειτα από μόλις 24 εβδομάδες κύησης.
Σύμφωνα με τη Dailymail, το βρέφος αύξησε το βάρος του 13 φορές κατά τη διάρκεια της νοσηλείας του στην εντατική και πλέον είναι υγιέστατο. Έπειτα από επτά μήνες στο νοσοκομείο, το μωρό είναι έτοιμο να πάρει εξιτήριο.
«Όταν γεννήθηκε ήταν τόσο μικρός και έδειχνε πως μπορεί να σπάσει απλά με μόνο ένα άγγιγμα. Ανησυχούσα απίστευτα. Σήμερα πίνει γάλα. Μπορούμε να τον κάνουμε και μπάνιο. Είμαι χαρούμενη που τον βλέπω να μεγαλώνει», ανέφερε συγκινημένη η μητέρα του.
Διαβάστε ακόμη
«Έψαχνα απεγνωσμένα τη γυναίκα μου»: Έλληνες μιλούν για τους τρομακτικούς σεισμούς στη Βενεζουέλα - Φόβοι για χιλιάδες νεκρούς
Δολοφονία 15χρονου στην Καλλιθέα: Άκαρπες οι έρευνες για το μαχαίρι - Ψάχνουν το κίνητρο της επίθεσης
«Ήθελε να βιάσει τη γυναίκα μου»: Πάστορας σε αμόκ χτυπάει γείτονά του - Το σοκαριστικό βίντεο
Το μυστηριώδες αντικείμενο που απελευθέρωσε σε τροχιά μυστικό διαστημικό σκάφος της Κίνας - Τα σενάρια
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



