Τραμπ, Μασκ και Κένεντι τρώνε McDonald's και υπόσχονται... υγεία στην Αμερική
Η νέα του παρέα!🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αφού πριν λίγες μέρες υποσχέθηκε να «ξαναδώσει στην Αμερική την υγεία της» ο Ντόναλντ Τραμπ, μαζί με τον Ρόμπερτ Φ. Κένεντι τον νεότερο που αναμένεται να πάρει το αξίωμα του υπουργού Υγείας, φωτογραφήθηκαν να τρώνε... χάμπουργκερ και τηγανητές πατάτες από τα McDonald’s!
«Το να ξαναδώσουμε στην Αμερική την υγεία της αρχίζει από ΑΥΡΙΟ», γράφει σε ανάρτησή του στα social media ο Ντόναλντ Τραμπ. Πρόκειται για μια φωτογραφία που βρίσκεται στο αεροσκάφος του πατέρα του, με επίσης παρόντες τον Έλον Μασκ καθώς και τον πρόεδρο της απερχόμενης Βουλής των Αντιπροσώπων, Μάικ Τζόνσον!
Η ανάρτηση
Το Σάββατο ο Τραμπ με τον γιο του, τον Μασκ και τον Κένεντι είχαν πάει μαζί στη Νέα Υόρκη για να παρακολουθήσουν βραδιά μεικτών πολεμικών τεχνών (MMA).
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




