Ουκρανία: Το υπουργείο Εξωτερικών επικρίνει τις χώρες της Δύσης που κλείνουν τις πρεσβείες τους
«Η απειλή για βομβαρδισμούς, είναι δυστυχώς μια καθημερινή πραγματικότητα για τους Ουκρανούς»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Επικριτικό έναντι των χωρών της Δύσης που έκλεισαν τις πρεσβείες τους στο Κίεβο εμφανίστηκε το υπουργείο Εξωτερικών της Ουκρανίας, με το σκεπτικό ενός πιθανού κινδύνου μαζικών ρωσικών επιδρομών, υποστηρίζοντας ότι αυτή η απειλή είναι η ίδια καθημερινά από την έναρξη της ρωσικής εισβολής τον Φεβρουάριο του 2022.
«Η απειλή για βομβαρδισμούς,είναι δυστυχώς μια καθημερινή πραγματικότητα για τους Ουκρανούς για περισσότερες από χίλιες ημέρες», δήλωσε ένας εκπρόσωπος του ουκρανικού ΥΠΕΞ σε ανακοίνωσή του, καλώντας τους Δυτικούς να μην τροφοδοτούν «την ένταση» με το κλείσιμο των πρεσβειών τους.
Διαβάστε ακόμη
Σαουδική Αραβία: 14 νεκροί από συντριβή ελικοπτέρου του πετρελαϊκού κολοσσού Aramco
Συγκλονιστικές εικόνες από τη φωτιά σε διώροφο κτίριο στην Καλλιθέα - «Της φώναξα "γιαγιά πήδα" και την έπιασα»
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



