Ερντογάν: Εγώ και ο Πούτιν έχουμε απομείνει μεταξύ των ηγετών στον κόσμο
Ο Τούρκος πρόεδρος μίλησε χθες το βράδυ σε νέους στο Γκαζίαντεπ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στο πλαίσιο της προσωπικής του οπτικής για τη διεθνή ηγεσία, ο Τούρκος πρόεδρος, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, τοποθέτησε τον εαυτό του και τον Βλαντιμίρ Πούτιν στην κορυφή της πυραμίδας, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «αυτή τη στιγμή έχουν απομείνει μόνο δύο ηγέτες στον κόσμο. Εγώ και ο Βλαντιμίρ Πούτιν. Και δεν το λέω αυτό επειδή είμαι εγώ».
Ο Ερντογάν, μιλώντας χθες το βράδυ σε νέους στο Γκαζίαντεπ, υπογράμμισε ότι η πολυετής εμπειρία του ίδιου και του Πούτιν στη διεθνή σκηνή είναι αυτή που τους καθιστά αναντικατάστατους στη διαχείριση παγκόσμιων προβλημάτων.
«Και θέλουμε να συνεχιστεί ο διάλογός μας. Είναι σημαντικό να συνεχίσουμε την πολιτική εδώ. Για παράδειγμα, αφού έφυγε η καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ, η πολιτική τελείωσε στη Γερμανία», τόνισε ο Τούρκος πρόεδρος, σε μια προσπάθεια να δείξει τον Βλαντιμίρ Πούτιν ως μοναδικό «συνοδοιπόρο» στην παγκόσμια γεωπολιτική σκακιέρα, λίγες ώρες μετά την ανατροπή Άσαντ στη Συρία, που τους έφερε σε αντίπαλα στρατόπεδα.
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



