Ρωσία: Πώς οι κυρώσεις τσάκισαν την εγχώρια αεροπορική βιομηχανία – Παρήχθησαν μόλις 7 αεροσκάφη τα τελευταία χρόνια
Η ρωσική επικράτεια είναι τόσο μεγάλη που είναι μη ρεαλιστικό να συνδεθούν τα διάφορα σημεία της με χερσαίες μεταφορές🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Η ρωσική αεροδιαστημική και αμυντική εταιρεία United Aircraft Corporation (UAC) έχει κατασκευάσει μόνο επτά από τα 108 αεροσκάφη που είχε προγραμματίσει από την έναρξη της πλήρους εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία, γράφει σήμερα η ρωσική υπηρεσία του BBC.
Πώς οι κυρώσεις τσάκισαν την εγχώρια αεροπορική βιομηχανία
Για τη Ρωσία, η κατασκευή επιβατικών αεροσκαφών δεν είναι μόνο θέμα γοήτρου ή εμπορικού κέρδους. Πολλές απομακρυσμένες περιοχές εξαρτώνται πλήρως από τις αερομεταφορές. Η ρωσική επικράτεια είναι τόσο μεγάλη που είναι μη ρεαλιστικό να συνδεθούν τα διάφορα σημεία της με χερσαίες μεταφορές.
Η ρωσική υπηρεσία του BBC, όπως γράφει, προσπάθησε να υπολογίσει με ποια αεροπλάνα θα πετούν οι Ρώσοι επιβάτες τα επόμενα χρόνια.
«Ήμασταν ανταγωνιστικοί στη σοβιετική εποχή και είμαι 100% σίγουρος ότι μπορούμε να το κάνουμε και σήμερα». Αυτό δήλωνε στις 23 Οκτωβρίου, ο Σεργκέι Τσεμέζοφ, επικεφαλής της κύριας ρωσικής βιομηχανικής και τεχνολογικής εταιρείας Rostec, στο Συμβούλιο της Ομοσπονδίας, διαβεβαιώνοντας τους γερουσιαστές ότι η ρωσική αεροπορική βιομηχανία είναι αρκετά έτοιμη να ανταγωνιστεί την Boeing και την Airbus.
Οι δηλώσεις αυτές έγιναν την 973η ημέρα από την έναρξη της πλήρους κλίμακας ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία ως απάντηση της οποίας οι δυτικές χώρες επέβαλαν σκληρές κυρώσεις στη ρωσική αεροναυπηγική βιομηχανία.
Οι κυρώσεις ήταν τόσο αυστηρές που έφεραν την αεροναυπηγική βιομηχανία στα πρόθυρα της επιβίωσης.
Σύμφωνα με το σημερινό δημοσίευμα της ρωσικής υπηρεσίας του BBC τα επτά επιβατικά αεροσκάφη που παρήχθησαν είναι SuperJet 100, τα οποία ολοκληρώθηκαν από το προπολεμικό απόθεμα. Πληροφορίες για αυτά περιέχονται στο ανεπίσημο μητρώο των ρωσικών αεροσκαφών Russian Planes. Οι πληροφορίες επιβεβαιώθηκαν επίσης με τη βοήθεια στοιχείων από ομοσπονδιακά μητρώα. Το επίσημο μητρώο των αεροσκαφών της πολιτικής αεροπορίας, το οποίο δημοσιεύονταν από τη Rosaviatsia και το Υπουργείο Μεταφορών, είναι κρυφό, επισημαίνει το δημοσίευμα.
Αντιδράσεις για τις αδιανόητες εικόνες στο Μετρό Θεσσαλονίκης, 14 ημέρες μετά τα εγκαίνια: Η απάντηση της εταιρείας για την ακινητοποίηση συρμού
Το OPEN στις Φυλακές Σεντνάγια: Το κολαστήριο του καθεστώτος Άσαντ με τις απάνθρωπες συνθήκες – Σοκαριστικά πλάνα
424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο: «Συνεχίζουν να χειρουργούν οι ίδιοι γιατροί και μετά τις καταγγελίες» – Τι αναφέρει ο τέως διοικητής
Οι δημιουργοί του UNO ισχυρίζονται ότι όλοι παίζουν λάθος το παιχνίδι - Πως πρέπει να παίζεται
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr