Ζάμπια: Αστυνομικός μέθυσε και απελευθέρωσε 13 κρατούμενους για την Πρωτοχρονιά
Γιόρτασαν όλοι... μαζί την αλλαγή του χρόνου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συνολικά 13 κρατούμενοι κατόρθωσαν να απελευθερωθούν ανήμερα της Πρωτοχρονιάς στη Ζάμπια, καθώς ένας μεθυσμένος αστυνομικός άνοιξε τα κελιά των φυλακών, προκειμένου να γιορτάσει μαζί τους την έλευση του 2025.
Το γλέντησαν... με την ψυχή τους οι κρατούμενοι που απέδρασαν από τη φυλακή
Ο αστυνομικός, «σε κατάσταση μέθης, άρπαξε δια της βίας τα κλειδιά» ενός συναδέλφου του και «ξεκλείδωσε τι πόρτες των κελιών», ανδρών και γυναικών κρατουμένων. Τους είπε να φύγουν και ότι είναι ελεύθεροι να γιορτάσουν την άφιξη του νέου έτους, ανέφερε η αστυνομία σε μια ανακοίνωσή της.
Από τους 15 κρατούμενους που βρίσκονταν στα συγκεκριμένα κελιά, οι 13 δεν το… πολυσκέφθηκαν: έσπευσαν να εξαφανιστούν και πλέον είναι «φυγάδες», είπε ένας εκπρόσωπος της αστυνομίας, ο Ράε Χαμούνγκα.
Μεταξύ αυτών είναι και άτομα που έχουν καταδικαστεί για σοβαρά εγκλήματα και «το γεγονός ότι τους άφησε μπορεί να συνιστά κίνδυνο για τη δημόσια ασφάλεια», πρόσθεσε.
Οι 13 αναζητούνται, στο μεταξύ όμως ο αστυνομικός που τους απελευθέρωσε συνελήφθη.
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



